زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ هولناک دختر 18 ساله در بزرگراه رسالت/ راننده وانت فاجعه آفرید

وقتی راننده وانت خواب آلود نتواند خودرواش را کنترل کند آن را به دختران کنار بزرگراه رسالت و دختر 18 ساله ای که در پیاده رو نشسته بود کوبید و یک فاجعه رقم زد.
12 خرداد 1402
شناسه : 96961
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96961
446+
بالا
وقتی راننده وانت خواب آلود نتواند خودرواش را کنترل کند آن را به دختران کنار بزرگراه رسالت و دختر 18 ساله ای که در پیاده رو نشسته بود کوبید و یک فاجعه رقم زد.

حادثه 24 - وقتی راننده وانت خواب آلود نتواند خودرواش را کنترل کند آن را به دختران کنار بزرگراه رسالت و دختر 18 ساله ای که در پیاده رو نشسته بود کوبید و یک فاجعه رقم زد.

سرهنگ رابعه جوانبخت، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره این تصادف فوتی گفت: ساعت 08:00 صبح امروز (جمعه) درمسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دوربرگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان که رانندگی آن را فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه برعهده داشت به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو شد.

وی ادامه داد: وانت سپس با دختری ۱۸ ساله که روی جدول پیاده رو نشسته بوده برخورد کرد و دختر جوان در دم فوت شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تیم کارشناسی منطقه ۴ پلیس راهور تهران بزرگ بعد دریافت خبر این حادثه بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل وقوع آن پرداخته و دریافتند خودروی وانت هیچ‌گونه آثار انعکاسی مانند خط ترمز که نشان از عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است را نداشته و بر اثر خستگی و خواب آلودگی باعث بروز این حادثه شده است .

وی افزود: با بررسی های بعمل آمده و اذعان راننده وانت، مشخص شد خستگی و خواب آلودگی علت اصلی حادثه است. تاوان بی خوابی و بی احتیاطی راننده ای که گواهینامه نیز نداشته را یک دختری ۱۸ سال داد.

سرهنگ جوانبخت ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی از شهروندان خواست به هیچ عنوان و تا اخذ گواهینامه مجاز و کسب مهارت های لازم رانندگی پشت فرمان ننشسته و رانندگان محترم نیز  هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر