زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی در بروجرد عروسی را عزا کرد

تیراندازی در مراسم عروسی جان مرد جوانی را گرفت و عروسی را به عزا تبدیل کرد.
11 خرداد 1402
شناسه : 96941
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96941
262+
بالا
تیراندازی در مراسم عروسی جان مرد جوانی را گرفت و عروسی را به عزا تبدیل کرد.

حادثه 24 -  تیراندازی در مراسم عروسی جان مرد جوانی را گرفت و عروسی را به عزا تبدیل کرد.

سرهنگ عبدالرضا رخشان، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در این‌باره گفت:‌ به‌دنبال اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان بروجرد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد:‌ مأموران پلیس در بررسی‌های اولیه پی بردند که جوانی 27ساله در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری هدف قرار گرفته و جانش را از دست داده است. به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی عامل تیراندازی آغاز شد وکمی بعد همکارانم 2متهم را دستگیر کردند. تحقیق از متهمان نشان داد که آنها در جریان برگزاری جشن عروسی طبق رسمی غلط با نیت شادی شروع به تیراندازی با سلاح شکاری کرده و ناخواسته باعث مرگ مرد جوان شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در ادامه گفت:‌ پلیس تأکید ویژه‌ای بر فرهنگسازی، آموزش و همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های مسئول دارد و بر این باور است که می‌توان رسوم پسندیده را جایگزین رسم غلط و خطرناک تیراندازی در جشن‌ها و مراسم‌های عروسی کرد و امیدواریم با همکاری آگاهانه مردم، شاهد آرامش در مراسم‌های شادی و پیشگیری از وقوع قتل‌های ناشی از تیر‌اندازی در جشن‌ها باشیم.

براساس این گزارش، هم‌اکنون2 متهم در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر