زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل به خاطر اختلافات ملکی در اسدآباد/ قاتل در پاکدشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتل اختلافات ملکی که اواخر ماه گذشته موفق به فرار از صحنه قتل شده بود، خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.
10 خرداد 1402
شناسه : 96904
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96904
279+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتل اختلافات ملکی که اواخر ماه گذشته موفق به فرار از صحنه قتل شده بود، خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتل اختلافات ملکی که اواخر ماه گذشته موفق به فرار از صحنه قتل شده بود، خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره اختلاف ملکی منجر به نزاع و قتل در یکی از روستاهای اسدآباد در ماه گذشته و اعلام آن به مرکز فوریت پلیسی 110، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه نزاع در محل اراضی مورد منازعه رخداده بود و طرفین نیز دارای نسبت خویشاوندی بودند، احدی از آنها دیگری را که پیرمردی 63 ساله بود، با سلاح گرم مجروح و قبل از رسیدن مأموران از محل حادثه فرار کرده بود.

یاری با بیان اینکه با حضور مأموران و عوامل امدادی در محل مشاهده شد متأسفانه نامبرده فوت و پسرش نیز مجروح شده است، به حفظ صحنه قتل و انتقال مجروح به بیمارستان اشاره کرد و گفت: با حضور بازپرسی اقدامات قانونی و قضایی لازم انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم که در شهرستان پاکدشت بود، شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر و به اسدآباد منتقل شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی اسدآباد، یاری در پایان گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر