زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان نزاع بلوار شهید صدوقی یزد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری اراذل و اوباش و عاملان نزاع و درگیری در بلوار شهید صدوقی شهر یزد طی کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.
09 خرداد 1402
شناسه : 96879
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96879
340+
بالا
فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری اراذل و اوباش و عاملان نزاع و درگیری در بلوار شهید صدوقی شهر یزد طی کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری اراذل و اوباش و عاملان نزاع و درگیری در بلوار شهید صدوقی شهر یزد طی کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

 سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در خصوص جزئیات این خبر گفت: پس از درگیری بین چند نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد در بلوار شهید صدوقی شهر یزد و ایجاد ناامنی و جو رعب و وحشت برای شهروندان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با کار فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت هفت نفر از عاملان اصلی درگیری را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از متهمان تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر، قمه و تبر کشف شده است، گفت: مجرمان دستگیر شده که همگی دارای سوابق کیفری هستند علت درگیری را اختلافات شخصی بین خودشان بیان کرده اند که پس از تکمیل پرونده، روانه دادسرا شدند.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر