زمان مطالعه: 1 دقیقه

پسر شرور خیابان پاسداران دستگیر شد/ او 10 خودرو را تخریب کرده بود

رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به ۱۰ دستگاه خودروی سواری در خیابان پاسداران خبر داد.
08 خرداد 1402
شناسه : 96856
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96856
255+
بالا
رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به ۱۰ دستگاه خودروی سواری در خیابان پاسداران خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به ۱۰ دستگاه خودروی سواری در خیابان پاسداران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌چند روز قبل و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به ۱۰ دستگاه خودرو توسط یکی از اراذل و اوباش به وسیله سنگ، چوب و شمشیر در خیابان پاسداران تهران ، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات پایگاه چهارم این پلیس قرار گرفت و تیم هایی از ماموران تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خودروها و افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی  شروری که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بود، شدند، گفت:‌ در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران در جریان یک عملیات  مقتدرانه پلیسی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران آلات و ادوات جرم را نیز از این فرد شرور کشف کردند، گفت: همچنین در این عملیات پلیسی یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی را که متهم با استفاده از آن مرتکب جرم و متواری شده بود، توقیف کردند.

راستی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد که جزو اوباش و اشرار است، در جریان بازجویی‌های انجام شده به بزه‌انتسابی اعتراف کرد و پس از آن به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر