زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش‌سوزی یک ساختمان تجاری و مسکونی در محله مرتضی گرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان تجاری و مسکونی در محله مرتضی گرد در جنوب پایتخت خبر داد.
08 خرداد 1402
شناسه : 96838
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96838
299+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان تجاری و مسکونی در محله مرتضی گرد در جنوب پایتخت خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان تجاری و مسکونی در محله مرتضی گرد در جنوب پایتخت خبر داد.

 سید جلال ملکی روز دوشنبه گفت: ساعت ۹:۲۰ امروز حادثه آتش سوزی در بزرگراه آزادگان محله مرتضی گرد خیابان ولیعصر (عج) یکم به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه در یک ساختمان سه طبقه روی داده بود و کانون اصلی آتش در یک مغازه ۸۰ متری در طبقه همکف محل فروش ابر، اسفنج و تشک بود.

ملکی با بیان اینکه آتش در این مغازه و انبار کاملا شعله ور بود، اظهار داشت: شعله های سرکش آتش به طبقات اول و دوم که مسکونی بود سرایت کرده بود و در قسمت پشت ساختمان نیز پارکینگ خودرو بود که آتش نشانان در یک عملیاتی منسجم و دقیق از سرایت آتش به این پارکینگ و ساختمان های همجوار جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: به هنگام بروز حادثه افراد ساکن موفق شده بودند خود را از محل حادثه خارج کنند که این حادثه بدون مصدومیت حوالی ساعت ۱۲ امروز مهار شد و علت در دست بررسی کارشناسان است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

 

ارسال نظر