زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس مچ پسر جوان را هنگام زورگیری گرفت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بود، خبرداد.
08 خرداد 1402
شناسه : 96824
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96824
275+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بود، خبرداد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بود، خبرداد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۲۳ روز پنجم خرداد ماه سال جاری ماموران عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان رجایی این محله بودند که به یک موتورسیکلت هوندا که راکب و ترک نشین آن در حال زاغ‌زدن افراد گذری بودند، مشکوک شده و رفتار آنها را تحت نظر قرار دادند. در همین حین بود ناگهان متهمان به طرف پسری نوجوان حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد، اقدام به زورگیری از وی کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند، گفت: متهمان به محض رویت خودروی گشت پلیس بر سرعت خود افزوده و در حال فرار بودند تا اینکه با اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی ماموران کلانتری طرح مهار به اجرا درآمده و سرانجام یکی از این افراد پس از عملیات تعقیب و گریز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. در بازرسی از این فرد یک قبضه سلاح سرد و چهار دستگاه تلفن همراه سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه همدست دیگر متهم با سوءاستفاده از تاریکی شب متواری شد، گفت:‌ متهم دستگیر شده ۲۴ سال سن داشت و در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدستش معترف شد. او گفت که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند که تلاش برای دستگیری این مالخر نیز در دستورکار قرار گرفته است.

معظمی گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : تا کنون ۱۵ شاکی شناسایی شده‌اند. برای متهم نیز پرونده‌ای تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شده است. تلاش برای شناسایی مالخر اموال مسروقه و همدست متواری این فرد نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر