زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس مانع حادثه هولناک در دشتی شد/ مرد خشمگین قصد سوزاندن خود و همسرش را داشت

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از نجات جان ۲ نفر از شهروندان شهر خورموج توسط پلیس این شهرستان خبر داد.
07 خرداد 1402
شناسه : 96792
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96792
199+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از نجات جان ۲ نفر از شهروندان شهر خورموج توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از نجات جان ۲ نفر از شهروندان شهر خورموج توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی مهدیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک مورد اختلاف خانوادگی، بلافاصله اکیپ از عوامل انتظامی کلانتری فدک و یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه حساسیت موضوع و احتمال هرگونه درگیری منجر به جرح در خانواده تماس گیرنده، دو اکیپ از گشت کلانتری فدک و یگان امداد شهرستان در محل آدرس اعلامی حضور یافتند.

سرهنگ مهدیان بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در جریان یک فقره اختلاف خانوادگی یکی از اعضا خانواده که دارای اعتیاد به مواد روان گردان بوده اقدام به ریختن بنزین بر روی خود و همسرش کرده و قصد ایجاد حریق و سوزاندن خود و همسرش را دارد.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس در صحنه و درایت و هوشیاری مأمورین اوضاع را کنترل و سپس با آرام کردن و صحبت و مشاوره با فرد معتاد احدی از کارکنان یگان امداد با اقدامی جهادی و انسان دوستانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کبریت را از دستان فرد معتاد خارج و او را به آرامش دعوت نموده و از بروز حادثه دلخراش پیشگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه پلیس برای حفظ امنیت و آرامش و همچنین حفاظت از جان و مال مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات انتظامی به تمام شهروندان عزیز است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر