زمان مطالعه: 1 دقیقه

سیل زنجان یک کشته بر جا گذاشت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه روز شنبه در روستای حاج سیران پنج واحد مسکونی را دچار آب‌گرفتگی کرد که توسط تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر تخلیه شد.
07 خرداد 1402
شناسه : 96784
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96784
260+
بالا
سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه روز شنبه در روستای حاج سیران پنج واحد مسکونی را دچار آب‌گرفتگی کرد که توسط تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر تخلیه شد.

حادثه 24 -  سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه روز شنبه در روستای حاج سیران پنج واحد مسکونی را دچار آب‌گرفتگی کرد که توسط تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر تخلیه شد.

 حکمت‌اله هاشمی با بیان اینکه ساعت ۱۸ روز گذشته، دهیار روستای حاج سیران آب‌گرفتگی منازل روستایی را به ندای امداد استان گزارش داد، اظهار کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات عوارضی زنجان - قزوین، دو تیم پشتیبان از هلال‌احمر شهرستان زنجان و تیمی از مرکز امدادی استان به این روستا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برای این امدادرسانی ۱۲ نیروی عملیاتی همراه با ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی عملیاتی کمک‌دار به‌کارگیری شد، تاکید کرد: علاوه بر این خودروهای به‌کارگیری شده با استفاده از سه دستگاه پمپ آب و یک دستکاه کف‌کش تخلیه آب منازل روستایی انجام شد.

این مسئول با توضیح اینکه عملیات امدادی برای هموطنان آسیب‌دیده از این سیل تا ساعت ۲۱:۳۰ امشب ادامه داشت، افزود: وسایل معیشت موردنیاز برای پنج خانواده آسیب‌دیده از سیل توزیع خواهد شد.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

بنا بر اعلام مدیریت بحران استانداری زنجان وقوع سیل در روستای سالارآباد یک کشته بر جای گذاشت و در روستای حاج‌سیران نیز موجب آبگرفتگی شد.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر