زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصدومیت زن باردار و نوجوان ۱۴ بر اثر انفجار گاز در آبادان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: بر اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی - تجاری باعث ۲ شهروند آبادانی مصدوم شدند.
06 خرداد 1402
شناسه : 96781
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96781
224+
بالا
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: بر اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی - تجاری باعث ۲ شهروند آبادانی مصدوم شدند.

حادثه 24 -  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: بر اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی - تجاری باعث ۲ شهروند آبادانی مصدوم شدند.

 مسعود آرام سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گاز در یک منزل مسکونی - تجاری باعث مصدومیت ۲ شهروند شد.

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۶، ۳۰ دقیقه در معمره صنگور به سازمان آتش‌نشانی آبادان اطلاع داده شد و در پی آن ۲ تیم عملیاتی از آبادان و ۲ تیم از خرمشهر به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان خاطرنشان کرد: نیروهای اطفای حریق به محض رسیدن به محل حادثه عملیات اطفا، امداد و نجات را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر مصدومیت ۲ نفر، این حادثه باعث تخریب چهار منزل مسکونی و مغازه شد.

آرام عنوان کرد: مصدومان این حادثه یک زن باردار و یک نوجوان ۱۴ ساله بودند که به بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان منتقل شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی آبادان در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر