زمان مطالعه: 1 دقیقه

کری خوانی یک استقلالی برای پرسپولیسی ها/ استقلال از همه لحاظ سرتر از پرسپولیس است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال از نظر مهره و شرایط روحی خیلی بهتر از پرسپولیس است.
06 خرداد 1402
شناسه : 96770
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96770
268+
بالا
پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال از نظر مهره و شرایط روحی خیلی بهتر از پرسپولیس است.

حادثه 24 -  پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال از نظر مهره و شرایط روحی خیلی بهتر از پرسپولیس است.

ادموند اختر، پیشکسوت استقلال درباره برتری پرگل آبی‌ها مقابل نساجی مازندران و صعود به فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود، در حالی که اگر دقت می‌کرد و در بازی‌های مهم امتیاز از دست نمی‌داد بدون شک به قهرمانی می‌رسید. استقلال مقابل نساجی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست یک برد پرگل را کسب کند تا با روحیه خوبی به مصاف بازی پایانی جام‌حذفی برسد.

پیشکسوت استقلال درباره برگزاری فینال جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس که داربی ۱۰۱ تهران خواهد بود؟ تصریح کرد: استقلال از نظر مهره و شرایط روحی خیلی بهتر از پرسپولیس است. استقلال می‌خواهد شکست دور برگشت لیگ برتر را جبران کند زیرا آن شکست باعث شد تیمی که صدر جدول بود از کورس قهرمانی جا بماند. در بازی آخر دو تیم که چند هفته پیش در لیگ برتر انجام شد اگر داور اشتباه نمی‌کرد و در همان اوایل بازی پنالتی را می‌گرفت استقلال برنده داربی ۱۰۰ می‌شد اما آن بازی به پایان رسیده و بازیکنان و کادرفنی باید فراموش کنند و با تمرکز بالا خودشان را برای فینال حذفی آماده کنند.

مهاجم اسبق استقلال درباره عملکرد خط حمله آبی‌پوشان ادامه داد: استقلال این روزها بسیار خوب کار می‌کند و خط حمله زهرداری دارد. استقلال در دو بازی اخیرش ۱۱ گل زده و به تیم‌های قدرتمندی مثل تراکتور و نساجی گل‌های زیادی زده که نشان می‌دهد خط حمله این تیم چقدر زهردار است و فکر می کنم عملکرد بازیکنان در این پست در این فصل بسیار خوب بوده است. قایدی موثرترین بازیکن استقلال و لیگ برتر بوده و این بازیکن باید هرطور شده برای استقلال حفظ شود. این بازیکن حیف است که از ایران برود و اگر در ایران باشد به همین منوال به پیراهن تیم ملی هم خواهد رسید.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر