زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان اصلی درگیری پارک نهج البلاغه کرج

با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج، عاملان اصلی درگیری پارک نهج البلاغه شهر کرج در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
06 خرداد 1402
شناسه : 96763
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96763
289+
بالا
با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج، عاملان اصلی درگیری پارک نهج البلاغه شهر کرج در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج، عاملان اصلی درگیری پارک نهج البلاغه شهر کرج در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: حوالی ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳ خرداد خبر وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در پارک نهج البلاغه شهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به مجروحیت یکی از طرفین درگیری و انتقال او به بیمارستان، افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی، یکی از عاملان درگیری دقایقی پس از وقوع حادثه دستگیر و توسط ماموران به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم اصلی پرونده به همراه ۲ نفر از همدستانش در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری شخصی که متهمان را در منزلش مخفی کرده بود، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه ایجاد اختلال در نظم و امنیت شهروندان را برنمی‌تابد و با مخلان امنیت مردم  به شدت برخورد می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر