زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل معلم خراسانی دستگیر شد/ مسائل خانوادگی انگیزه اصلی قتل

دادستان زیرکوه گفت: قتل معلم ۳۲ ساله در شهرستان زیرکوه به انگیزه شخصی صورت گرفته، اما تحقیقات برای روشن شدن زوایای مختلف پرونده ادامه دارد.
06 خرداد 1402
شناسه : 96752
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96752
292+
بالا
دادستان زیرکوه گفت: قتل معلم ۳۲ ساله در شهرستان زیرکوه به انگیزه شخصی صورت گرفته، اما تحقیقات برای روشن شدن زوایای مختلف پرونده ادامه دارد.

 حادثه 24 -دادستان زیرکوه گفت: قتل معلم ۳۲ ساله در شهرستان زیرکوه به انگیزه شخصی صورت گرفته، اما تحقیقات برای روشن شدن زوایای مختلف پرونده ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سید هادی حسینی، در مورد حادثه پیش آمده در این شهرستان اظهار کرد:  طی روز گذشته(جمعه ۵ خردادماه)؛ گزارشی مبنی بر وقوع قتل در یکی از روستاهای شهرستان زیرکوه یه دست ما رسید.

وی با بیان اینکه طی این گزارش متهم که از اهالی بومی همان روستاست، بلافاصله دستگیر شد، افزود: هم اکنون قاتل بازداشت شده و فرد دیگری که در صحنه حضور داشته نیز در حصر به سر می‌برد.

دادستان زیرکوه در مورد روند اتفاق، گفت: روز گذشته قاتل با انگیزه شخصی و خانوادگی وارد منزل مقتول شده و به سر مقتول ضربه زده و سپس با سه ضربه چاقو او را به شدت مجروح می‌کند.

وی با بیان اینکه مقتول در راه انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات فوت می‌کند، ادامه داد: پرونده باز بوده و تحقیقات ادامه دارد تا هرگونه احتمال در مورد هم دستان در این قتل نیز بررسی شود.

دادستان زیرکوه بیان کرد: مقتول یک معلم مرد ۳۲ ساله بوده و بررسی زوایای بعدی این قتل انجام و اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر