زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای کشف جسد مثله شده در میدان آزادی چه بود؟

به‌دنبال کشف جسد مثله شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی، تحقیقات برای رازگشایی از این قتل هولناک توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
06 خرداد 1402
شناسه : 96744
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96744
779+
بالا
به‌دنبال کشف جسد مثله شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی، تحقیقات برای رازگشایی از این قتل هولناک توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

حادثه 24 - به‌دنبال کشف جسد مثله شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی، تحقیقات برای رازگشایی از این قتل هولناک توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

ساعت 18 عصر چهارشنبه سوم خرداد به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد زنی جوان در حوالی میدان آزادی پیدا شده است. دقایقی از اعلام این گزارش می‌گذشت که بازپرس جنایی و مأموران تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران در صحنه جرم حضور یافتند. تیم جنایی در ضلع شمالی میدان آزادی با 6نایلون زباله کنار درختی روبه‌رو شدند که داخل هر کدام از نایلون‌ها بخشی از اعضای بدن زن جوان وجود داشت.

فردی که با بقایای جسد روبه‌رو شده بود، کارگر شهرداری بود که هنگام جمع‌آوری زباله‌ها، چشمش به جسد مثله شده افتاده و پلیس را خبر کرده بود.بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول زن جوانی حدودا 25ساله است که حدود 5 تا 6 ساعت از مرگش می‌گذشت. ظاهرا وی در جای دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان قتل جسد را 11قطعه کرده و داخل 6 نایلون قرار داده و در میان زباله‌ها رها کرده بودند.

به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و رازگشایی از این جنایت هولناک شروع شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر