زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط مرگبار یک مقنی درون چاه در خوشاب

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: وقوع حادثه‌ای برای یک مقنی در خوشاب خراسان رضوی منجر به مرگ وی شد.
03 خرداد 1402
شناسه : 96705
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96705
226+
بالا
مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: وقوع حادثه‌ای برای یک مقنی در خوشاب خراسان رضوی منجر به مرگ وی شد.

حادثه 24 -  مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: وقوع حادثه‌ای برای یک مقنی در خوشاب خراسان رضوی منجر به مرگ وی شد.

 محمد همتی روز چهارشنبه اظهار کرد: این حادثه برای این مقنی که در عمق چاه کشاورزی ۸۰ متری در روستای  عبدل‌آباد  از توابع شهرستان خوشاب فعالیت می‌کرد، روی داد که با درخواست آتش‌نشانی شهر سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب، آتش‌نشانی سبزوار تیمی چهار نفره را با یک دستگاه خودرو نجات و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از پیمودن مسافتی ۶۰ کیلومتری تا روستای مزبور و ارزیابی موقعیت حادثه، جسد این مقنی ۶٠ ساله را، که از اتباع خارجی بود،‌ از چاه خارج کردند.

علی عزتی، مسوول سازمان آتش‌نشانی شهر سلطان آباد نیز گفت: این حادثه بر اثر پاره شدن سطل خاک‌برداری برای این مقنی رخ داد که به سبب نبود تجهیزات کافی برای امدادرسانی در عمق زیاد، از آتـش نشانی سبزوار درخواست کمک شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر