زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار خودروی ال90 در ساوجبلاغ

رئیس پلیس راه البرز از وقوع حادثه واژگونی یک خودرو در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو در دم فوت کرد و دو سرنشین آن مصدوم شدند.
03 خرداد 1402
شناسه : 96701
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96701
283+
بالا
رئیس پلیس راه البرز از وقوع حادثه واژگونی یک خودرو در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو در دم فوت کرد و دو سرنشین آن مصدوم شدند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس راه البرز از وقوع حادثه واژگونی یک خودرو در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو در دم فوت کرد و دو سرنشین آن مصدوم شدند.

 سرهنگ پیمان کرمی گفت: حوالی ساعت ۱۴ روز گذشته خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در جاده هیو شهرستان ساوجبلاغ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پراید در این جاده در حال تردد بوده که لاستیک آن از خودرو جدا شده و باعث واژگونی ال نود مذکور شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه راننده خودروی ال ۹۰ در دم فوت و دو سرنشین آن از نواحی کمر و دست دچار مجروحیت شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدومان حادثه برای روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کرمی در پایان خاطر نشان کرد که علت تامه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر رعایت قانون قوانین راهنمایی و رانندگی در هنگام سفر یادآوری کرد: بازدید دوره‌ای از نحوه عملکرد چرخ‌های خودرو از وقوع حوادث مشابه پیشگیری می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر