زمان مطالعه: 1 دقیقه

زورگیری وحشتناک از زنان با تهدید سلاح سرد در تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ متهمی خبر داد که با سلاح سرد از بانوان زورگیری می‌کردند.
03 خرداد 1402
شناسه : 96690
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96690
233+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ متهمی خبر داد که با سلاح سرد از بانوان زورگیری می‌کردند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ متهمی خبر داد که با سلاح سرد از بانوان زورگیری می‌کردند.

 رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد خبر داد که با تهدید سلاح سرد از بانوان زورگیری می‌کردند.

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: شب سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری، تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن در حال گشت زنی در محدوده خیابان کاج تهران به یک دستگاه موتورسیکلت ۲ ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آن‌ها را تحت مراقبت ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانمی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کردند که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شده و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیشدستانه پلیس و آمادگی مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۵۰ و ۲۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۶ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف کرده و اظهار داشتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر