زمان مطالعه: 1 دقیقه

معافیت سربازان متاهل دارای فرزند به کدام دسته از مشمولان داده می‌شود؟

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای سه و چهار فرزند از خدمت وظیفه عمومی خبر داد.
03 خرداد 1402
شناسه : 96679
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96679
131+
بالا
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای سه و چهار فرزند از خدمت وظیفه عمومی خبر داد.

حادثه 24 -  معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای سه و چهار فرزند از خدمت وظیفه عمومی خبر داد.

مهرداد پناهپوریان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص معافیت مشمولان غایب و غیرغایب دارای سه و چهار فرزند از خدمت وظیفه عمومی اظهار داشت: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح ازتاریخ 21 فروردین 1402 تا پایان سال  ۱۴۰۴ تمامی مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند از خدمت نظام وظیفه معاف می‌شوند.

وی افزود: همچنین مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۳فرزند بوده و سن آنان حداقل۴۰سال تمام است نیز پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

پناهپوریان گفت: کسانی که شرایط مذکور را دارا هستند می‌توانند  از اول خرداد ماه سال جاری با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ در سراسر استان درخواست معافیت خود را ثبت نمایند تا مراحل رسیدگی و صدور کارت معافیت برای آنان انجام شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص کسر خدمت سربازان متاهل به ازای هر فرزند گفت: بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح در راستای مشوق‌های لازم به منظور افزایش جمعیت به کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت نیز علاوه بر ۲ ماه کسر خدمت تاهل، برای فرزند اول سه ماه، برای فرزند دوم چهار ماه و برای فرزند سوم پنج ماه کسر خدمت اعطاء می‌شود.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر