زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگاه سرخ کن یک اغذیه فروشی را در رشت به آتش کشید

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه شامگاه دیشب شهروندان از آتش سوزی در یک اغذیه فروشی خبر دادند گفت: پس از اطلاع سریعا ۷ خودروی اطفایی، ۲۳ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، کوچه فکوری اعزام شدند.
02 خرداد 1402
شناسه : 96670
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96670
222+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه شامگاه دیشب شهروندان  از آتش سوزی در یک اغذیه فروشی خبر دادند گفت: پس از اطلاع سریعا ۷ خودروی اطفایی، ۲۳ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، کوچه فکوری اعزام شدند.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه شامگاه دیشب شهروندان  از آتش سوزی در یک اغذیه فروشی خبر دادند گفت: پس از اطلاع سریعا ۷ خودروی اطفایی، ۲۳ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، کوچه فکوری اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی، شهروندان پس از کشف حادثه سریعا قفل درب اغذیه فروشی را باز کرده و بوسیله ۳ عدد خاموش کننده آتش را اطفاء کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملکرد صحیح شهروندان بسیار هوشمندانه و بر پایه آگاهی بوده است، گفت: آتش سوزی ناشی از روغن؛ می‌بایست حتما با خاموش کننده پودری مهار و اطفا شود، استفاده از آب بسیار فاجعه بار خواهد بود.

تیم عملیاتی برای ایمن سازی و اطمینان از هر گونه عامل حادثه آفرین محل حادثه را بررسی کردند.

این آتش سوزی گسترشی نداشت و به کسی آسیب جانی نرسید.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر