زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودکشی نافرجام زن همدانی با اقدام به موقع پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اقدام و حضور به موقع نیروهای پلیس ۱۱۰ و ممانعت از خودکشی یک خانم در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد.
02 خرداد 1402
شناسه : 96660
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96660
203+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اقدام و حضور به موقع نیروهای پلیس ۱۱۰ و ممانعت از خودکشی یک خانم در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد.

 حادثه 24 -فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اقدام و حضور به موقع نیروهای پلیس ۱۱۰ و ممانعت از خودکشی یک خانم در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ همدان و اعلام یک مورد قصد خودکشی در یکی از مناطق شهر همدان، مراتب به سرعت به یکی از واحدهای نزدیک به محل اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارکنان پلیس ۱۱۰ در صحنه حاضر شده و مشاهده می شود که یک خانم قصد پرتاب خود از بالای پل عابر پیاده را دارد و تعدادی از اهالی و عابران نیز در محل تجمع کرده اند.

نجفی‌صالح بیان کرد: با اقدامات به موقع روانشناسی و کنترل هیجانات فرد و با استفاده خانم های حاضر در محل، این فرد از اقدام خود منصرف شد.

دستگیری سارق نمایندگی چرم لوکس در همدان 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری سارق مغازه لوکس چرم فروشی در پاساژ ایران زمین همدان و کشف اموال به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اعلام یک مورد سرقت از مغازه نمایندگی چرم های گران‌قیمت در پاساژ ایران زمین در شهر همدان، شناسایی شده و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس مأموران کلانتری ۱۵ رسالت با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته و همچنین به کارگیری شگردهای پلیسی، فردی را در این زمینه شناسایی و در منزلش دستگیر کردند.

نجفی‌صالح ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات خاص پلیسی، به سرقت از مغازه مذکور اعتراف کرد و تمامی اموال به ارزش سه میلیارد ریال کشف و به مالباخته تحویل شد.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر