زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری ماموران قلابی با 71 فقره سرقت در کرج و تهران

جانشین پلیس آگاهی فراجا از انهدام و دستگیری باند سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: تاکنون متهمان به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و غرب استان تهران معترف شده اند.
02 خرداد 1402
شناسه : 96657
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96657
239+
بالا
جانشین پلیس آگاهی فراجا از انهدام و دستگیری باند سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: تاکنون متهمان به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و غرب استان تهران معترف شده اند.

حادثه 24 -  جانشین پلیس آگاهی فراجا از انهدام و دستگیری باند سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: تاکنون متهمان به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و غرب استان تهران معترف شده اند.

سردار فرامرز به گذر  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش سرقت‌های تحت عنوان مأمور در سطح استان البرز توسط سرنشینان سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، سمند و تیبا که حس ناامنی را در بین شهروندان به خصوص مالباختگان به وجود آورده بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: نهایتاً کارآگاهان با مهارت و بکارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت ۵ نفر از سارقان شیاد را که همگی دارای سوابق کیفری بودند شناسایی و طی یک عملیات منسجم و به صورت همزمان مجموع آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه ماموران استان در بازرسی از منازل متهمان تعداد سی دستگاه تلفن همراه مسروقه و دو خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها کشف کردند، عنوان داشت: طی تحقیقات به عمل آمده متهمان تا کنون به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و غرب استان تهران معترف شدند.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون کارآگاهان استان با هوشیاری توانسته اند ۳۳ نفر از مالباختگان را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در راستای شناسایی سایر مالباختگان توسط پلیس ادامه دارد.

 سردار به گذر در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا نزدیک‌ترین پایگاه‌های پلیس آگاهی و کلانتری در میان بگذارند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر