زمان مطالعه: 3 دقیقه

راننده کامیون پس از درگیری لفظی با همکارش به قتل رسید

راننده کامیونی در دهستان ایسین بخش مرکزی شهرستان بندرعباس پس از درگیری لفظی با ضربه چاقو همکارش را به قتل رساند. با تلاش کارآگاهان ویژه شعبه قتل پلیس آگاهی استان هرمزگان، این مرد 42 ساله متواری پس از 2 ماه،صبح پنج شنبه گذشته در استان کرمان دستگیر شد.
01 خرداد 1402
شناسه : 96627
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96627
743+
بالا
راننده کامیونی در دهستان ایسین  بخش مرکزی شهرستان بندرعباس پس از درگیری لفظی با ضربه  چاقو  همکارش را به قتل رساند. با تلاش کارآگاهان ویژه شعبه قتل پلیس آگاهی استان هرمزگان، این مرد 42 ساله متواری پس از 2 ماه،صبح پنج شنبه گذشته در استان کرمان دستگیر شد.

حادثه 24 -  راننده کامیونی در دهستان ایسین  بخش مرکزی شهرستان بندرعباس پس از درگیری لفظی با ضربه  چاقو  همکارش را به قتل رساند. با تلاش کارآگاهان ویژه شعبه قتل پلیس آگاهی استان هرمزگان، این مرد 42 ساله متواری پس از 2 ماه،صبح پنج شنبه گذشته در استان کرمان دستگیر شد.

ساعت حدود 21 دوشنبه 15 اسفندماه سال گذشته  تعدادی راننده خودروهای سنگین در استراحتگاه واقع در محله نو ایسین دورهم جمع شده بودند و اقدام به شرب و خمر نمودند، در همین رابطه درگیری لفظی بین آن‌ها رخ داد و این مشاجره به محوطه بیرونی با چوب و چماق کشیده شد . دقایقی گذشت تا آنکه با صدای فریاد جوان 35 ساله‌ای درگیری خاتمه یافت، جوان غرق در خون نقش بر زمین شد.مأموران پلیس حوزه ایسین به صحنه درگیری ورود کردند  و با جسد رانند جوان روبرو شدند.در محل متوجه شدند قاتل متواری شده است. پیگیری این پرونده قتل در دستور کار کارآگاهان ویژه شعبه قتل پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

فرار نافرجام از ایسین تا کرمان

به گفته سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان،در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی هرمزگان مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربات چاقو به قلب، به قتل رسیده و قاتل بنام حمیدرضا  پس از ارتکاب قتل به مقصد مکان نامعلوم از محل متواری شده است. کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در تحقیقات یافتند که قاتل از شیراز به اصفهان و سپس به سمت کرمان گریخته است .  تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به استان موردنظر اعزام شدند و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کرمان پس از 48 ساعت تعقیب و مراقبت  در ساعت 9 صبح 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری قاتل در مخفیگاهش دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها انگیزه قتل را شرب خمر عنوان کرد. قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.سرهنگ جاویدان با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به‌صورت شبانه‌روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر