زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش افروز خودروهای میلیاردی در همدان بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری عامل حریق عمدی دو دستگاه خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد.
01 خرداد 1402
شناسه : 96619
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96619
197+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری عامل حریق عمدی دو دستگاه خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری عامل حریق عمدی دو دستگاه خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

هادی نجفی‌صالح اظهار کرد: در پی اعلام دو مورد آتش‌سوزی خودرو در یکی از مناطق شهر همدان در ساعات ابتدایی صبح، ماموران کلانتری ۱۱ شکریه در محل حاضر و با توجه به ظواهر امر و عمدی بودن این حریق شناسایی عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و با تصاویر به دست آمده از دوربین های ورودی و خروجی به کوچه محل حادثه، شخصی که هراسان با یک دستگاه پژوی مشکی‌رنگ اقدام به فرار می‌کرد، شناسایی و پس از استعلام مشخص شد، شماره متعلق به یک دستگاه پراید است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با شروع تحقیقات پلیسی و استعلام‌های مختلف، آدرس متعلق به خودروی پژو کشف و این شخص در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی، به حریق عمدی دو دستگاه خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به دلیل اختلاف مالی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده و به جرم آتش‌سوزی عمدی و همچنین جعل پلاک روانه زندان شد.

 نجفی صالح گفت: از همشهریان خواستاریم با گزارش هر گونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری‌رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر