زمان مطالعه: 1 دقیقه

عطاری متخلف در کرج شربت تریاک می فروخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف بیش از ۲ هزار گرم شربت تریاک در بازرسی از یک عطاری در حصارک کرج خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی واحد مورد نظر پلمب شد.
01 خرداد 1402
شناسه : 96612
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96612
243+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف بیش از ۲ هزار گرم شربت تریاک در بازرسی از یک عطاری در حصارک کرج خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی واحد مورد نظر پلمب شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف بیش از ۲ هزار گرم شربت تریاک در بازرسی از یک عطاری در حصارک کرج خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی واحد مورد نظر پلمب شد.

سرهنگ علی سلیم پور به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تخلفات و جرائم اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطعانه و قانونی می کند.

او در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر فروش قرص‌های غیرمجاز توسط متصدی یک عطاری در منطقه حصارک کرج، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت، افزود: ماموران مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف از ۲ هزار گرم شربت تریاک و یک هزار و ۲۲۰ عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متصدی این واحد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و مغازه وی پلمب شد.

سرهنگ سلیم پور در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع یا مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر