زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل آتشین مردی در اهواز / قاتل فراری دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری قاتل مسلح فراری در اهواز خبر داد.
30 اردیبهشت 1402
شناسه : 96535
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96535
220+
بالا
رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری قاتل مسلح فراری در اهواز خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری قاتل مسلح فراری در اهواز خبر داد.

 سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته در یکی از محلات اهواز چهار نفر اقدام به قتل مردی کردند و سپس خودروی مقتول را آتش زده و متواری شدند که بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: در ساعات اولیه وقوع قتل کارآگاهان پلیس با اقدامات گسترده پلیسی، هویت تمامی متهمان را شناسایی و در هماهنگی قضایی سه نفر از ضاربان اصلی دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه قاتل از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار متواری بوده است، گفت: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی در یک عملیات مقتدرانه و ضربتی متهم را پس از مدتی متواری بودن و زندگی مخفیانه در یکی از محلات شهرستان اهواز دستگیر کردند.

سرهنگ دریکوند افزود: در بازرسی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک خشاب و ۱۷ عدد فشنگ، یک قبضه سلاح تک لول (آلت قتاله)، یک دستگاه خودرو پژو پارس به همراه سه جفت پلاک سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس، صراحتا به ارتکاب قتل با انگیزه مسائل شخصی و همچنین دو فقره سرقت مسلحانه اماکن معترف شد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر