زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ مرموز دختر دانشجو در خوابگاه دانشگاه آزاد کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در تشریح علت فوت یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه، گفت: فرد متوفی ۲۱ساله و دانشجوی رشته پرستاری بوده است که متأسفانه در محل خوابگاه فوت می‌کند.
29 اردیبهشت 1402
شناسه : 96523
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96523
267+
بالا
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در تشریح علت فوت یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه، گفت: فرد متوفی ۲۱ساله و دانشجوی رشته پرستاری بوده است که متأسفانه در محل خوابگاه فوت می‌کند.

حادثه 24 -  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در تشریح علت فوت یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه، گفت: فرد متوفی ۲۱ساله و دانشجوی رشته پرستاری بوده است که متأسفانه در محل خوابگاه فوت می‌کند.

فرهاد گل‌محمدی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در تشریح علت فوت یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه، اظهار کرد: فرد متوفی ۲۱ساله و دانشجوی رشته پرستاری بوده است که متأسفانه در محل خوابگاه فوت می‌کند.

وی ادامه داد: جسد فرد متوفی به سرعت برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که کالبدشکافی صورت گرفته، اما هنوز گزارش رسمی از سوی پزشکی قانونی ارائه نشده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه حضور و غیاب‌ها در خوابگاه‌ها از طریق گیت، اثر انگشت و نیز مراجعه حضوری مسؤولان بلوک به اتاق‌ها صورت می‌پذیرد و دانشجوی متوفی از چند روز قبل در خوابگاه حضور داشته و هر شب اعلام حضور کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از صمیم قلب برای فوت این دانشجو متاثر هستیم و به خانواده این دانشجو که به گفته هم‌کلاسی‌ها و هم‌اتاقی‌هایش جزو دانشجویان آرام، متین و پرتلاش بوده است، صمیمانه تسلیت عرض می‌نماییم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ۳۵۰ دانشجو در حال حاضر در خوابگاه‌ها حضور دارند و دانشجویان دست ما امانت هستند و همانند فرزندان خود در قبال آن‌ها احساس مسؤولیت می‌کنیم.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر