زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات انهدام باند آدم‌ربایی در شرق کشور/ 4 نفر از عوامل اصلی ‌باند ‌دستگیر شدند

دادستان شهرستان بم با اشاره به جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربایی در شرق کشور گفت: در زمان حاضر ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.
27 اردیبهشت 1402
شناسه : 96482
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96482
383+
بالا
دادستان شهرستان بم با اشاره به جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربایی در شرق کشور گفت: در زمان حاضر ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

حادثه 24 -  دادستان شهرستان بم با اشاره به جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربایی در شرق کشور گفت: در زمان حاضر ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

بهنام جعفری‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربایی در شرق کشور اظهار داشت: عوامل این باند، چندین مورد آدم‌ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند.

وی با بیان اینکه این باند در سال‌های گذشته با آدم‌ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ها می‌کردند، ادامه داد: در یک فقره آدم‌ربایی بیش از 194 سکه تمام‌بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربایش قرار نگرفته است، گفت: اعضای این باند در آخرین اقدام خود مبادرت به ربایش دو نفر از شهروندان بمی کرده بودند و به‌ازای رهایی این افراد، تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

جعفری‌زاده عنوان کرد: مخفیگاه متهمین در اسلام‌آباد خاش شناسایی شد و پس از صدور نیابت قضایی، طی عملیات مشترک دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، افراد ربوده‌شده آزاد شدند و دستور دستگیری دو نفر از افراد متواری و سایر متهمین مرتبط با این باند صادر شده است.

وی با اعلام اینکه در این عملیات شهید یاسر عبدلی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد، افزود: در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده‌شده در سلامت کامل آزاد شدند و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند که همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با ابراز اینکه در زمان حاضر 4 نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند"، تأکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌کند و اشد مجازات در انتظار عوامل این باند خواهد بود.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر