زمان مطالعه: 1 دقیقه

لحظات وحشت چوپان گمشده در مه روستای داشلی قلعه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به مفقود شدن چوپان ۷۵ ساله به علت غلظت شدید مه، گفت: نیروهای هلال احمر پس از چند ساعت جستجو این فرد را در سلامت کامل یافتند.
26 اردیبهشت 1402
شناسه : 96463
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96463
240+
بالا
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به مفقود شدن چوپان ۷۵ ساله به علت غلظت شدید مه، گفت: نیروهای هلال احمر پس از چند ساعت جستجو این فرد را در سلامت کامل یافتند.

حادثه 24 -  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به مفقود شدن چوپان ۷۵ ساله به علت غلظت شدید مه، گفت: نیروهای هلال احمر پس از چند ساعت جستجو این فرد را در سلامت کامل یافتند.

 ابراهیم سارمی اظهار داشت: شب گذشته با مراجعه حضوری به پایگاه تنگه راز، خبر گم شدن چوپان ۷۵ ساله حوالی روستای داشلی قلعه به سوی مرز ترکمنستان، اعلام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: بلافاصله تیم ۴ نفره امداد و نجات شهرستان راز و جرگلان به منطقه اعزام و عملیات جستجو در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد آغاز شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با ذکر این نکته که شرایط جوی نامساعد باعث تعلیق موقت عملیات شد، گفت: تیم عملیات به همراه افراد محلی مجبور به اطراق در مسیر جستجو شدند و پس از مساعد شدن هوا در ساعت ۵ صبح، عملیات جستجو ادامه یافت.

وی بیان داشت: با توجه به کهولت سن چوپان مفقود شده، تیم جستجو با جدیت بیشتری عملیات را ادامه دادند.

سارمی تصریح کرد: سرانجام در ساعت ۷ صبح این فرد در حالی که از نظر شرایط جسمی در وضعیت قابل قبولی بود، پیدا شد.

وی در انتها تاکید کرد: بنا بر گفته‌های چوپان گمشده، وی به دلیل غلظت مه و کم شدن دید موفق به پیدا کردن مسیر نشده و همین امر سبب سرگردانی او شده است‌.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر