زمان مطالعه: 2 دقیقه

ربودن مرد 32 ساله به خاطر اختلافات مالی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان گروگان ۳۲ ساله از چنگ آدم ربایان نجات یافت.
25 اردیبهشت 1402
شناسه : 96457
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96457
145+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان گروگان ۳۲ ساله از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

 حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان گروگان ۳۲ ساله از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات شهرستان زاهدان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با تهدید سلاح، جوانی 32 ساله را به دلیل اختلافات مالی ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، بیان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: در پی شناسائی دو نفر از اراذل و اوباش در شهرستان فنوج، با اقداماتی از قبیل زورگیری، اخلال در نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار جلیلیان افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی در یک عملیات پلیسی دو نفر از مخلان امنیت در شهرستان فنوج را دستگیر کردند.

وی در تشریح خبر دیگری بیان کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

سردار جلیلیان افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی در 24 ساعت گذشته با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان‌های زاهدان و نیکشهر طی چند عملیات موفق به شناسایی محموله‌های قاچاق سوخت شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازرسی از سه دستگاه کامیون تانکردار توسط ماموران انتظامی 88 هزار لیتر سوخت قاچاق شامل 65 هزار لیتر بنزین و 23 هزار لیتر هیدروکربن قاچاق کشف شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر