زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازداشت زورگیر مسافرکش نما در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ سارق طلاجات بانوان در پوشش مسافربر خبر داد.
24 اردیبهشت 1402
شناسه : 96422
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96422
244+
بالا
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ سارق طلاجات بانوان در پوشش مسافربر خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ سارق طلاجات بانوان در پوشش مسافربر خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات بانوان در برخی نقاط این شهرستان، توسط سرنشینان یکدستگاه خودروی پراید که سارقان با تهدید سلاح سرد، تحت پوشش مسافربرنما اقدام به سرقت از شهروندان میکردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

 به گفته او ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیات پلیسی ۲ نفر سارق دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان پس از مواجهه حضوری توسط ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی و در بازجویی با پلیس تاکنون به یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات منزل و ۱۵ فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان تحت پوشش مسافرکش اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری در ادامه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در برخی شهرستان‌های همجوار مرتکب سرقت‌های مشابه شدند گفت:پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به همراه مال باختگان به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با هشدار به سارقان وهنجارشکنان در خصوص عزم جدی پلیس در برخود قاطع میدانی با آنان؛ به شهروندان به ویژه بانوان توصیه کرد از سوارشدن به خودرو‌های شیشه دودی پرهیز و برای تردد از ناوگان عمومی استفاده کنند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر