زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودکشی ناکام یک زن و نوزادش در قزوین

پلیس قزوین با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای جلوی خودکشی یک زن و نوزادش را گرفت.
23 اردیبهشت 1402
شناسه : 96388
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96388
332+
بالا
پلیس قزوین با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای جلوی خودکشی یک زن و نوزادش را گرفت.

حادثه 24 -  پلیس قزوین با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای جلوی خودکشی یک زن و نوزادش را گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قزوین به کمک شهروندان، با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای زن جوانی که با حضور در بالای پل قدس قصد پایان دادن به زندگی خود و نوزادش را داشت، از این اقدام منصرف و جان وی و نوزادش را نجات دادند.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ مدرس  قزوین حین انجام گشت انتظامی زن جوانی که قصد داشت با پریدن از بالای پل قدس  به زندگی خود و نوزادش پایان دهد مواجه شدند.

وی افزود: افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این زن جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، به همراه شهروندان وی را از خودکشی منصرف و از منطقه خطر دور کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: پس از نجات جان این مادر و نوزاد توسط ماموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و زن جوان که دارای مشکلات روحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و نوزاد یک ماهه وی نیز تحویل شیرخوارگاه شد.

خامدی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مراکز مشاوره انتظامی مستقر در کلانتری‌ها و یا مرکز مشاوره آرامش مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر