زمان مطالعه: 4 دقیقه

بازنشستگان بخوانند/ آخرین خبر از وضعیت همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش بوده و دولت و مجلس در این زمینه موافق هستند.
22 اردیبهشت 1402
شناسه : 96361
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96361
1457+
بالا
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش بوده و دولت و مجلس در این زمینه موافق هستند.

حادثه 24 -  عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش بوده و دولت و مجلس در این زمینه موافق هستند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت مقام معلم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد با بیان اینکه افتخار می‌کنم معلم هستم، اظهار داشت: در سه دوره مجلس شورای اسلامی افتخار خدمت‌گذاری به جامعه فرهنگی را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دارم.

وی با بیان اینکه در این سه دوره ترجیح دادم در خدمت فرهنگیان و جامعه معلمان کشورمان باشم که افتخاری بزرگ برای این حقیر است، گفت: تمامی حق و حقوق فرهنگیان در زمینه رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده و بدهی ۶ ماهه رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۰ نیز طی مدت یک‌ماه آینده پرداخت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است افزود: دولت و مجلس در زمینه همسان‌سازی حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته موافق هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده که در برنامه هفتم توسعه همسان‌سازی حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته پیگیری شود، بیان کرد: تشکیل کارگروه بیان مسائل و موضوعات آموزش و پرورش استان کرمان جهت طرح در برنامه هفتم توسعه مورد تاکید است.

زاهدی با اشاره به کم لطفی بیمه آتیه سازان حافظ به فرهنگیان بازنشسته، گفت: از طریق وزیر بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش موضوع پیگیری شده و امیدوار هستم این بیمه در روند خدمات خود تجدید نظر کند در غیر این صورت موضوع از راهی دیگر پیگیری می‌شود.

eservices.tamin.ir فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی را از سامانه تامین اجتماعی دانلود کنید.

eservices.tamin.ir فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی را در ادامه از طریق سامانه تامین اجتماعی دانلود و مشاهده کنبد.

دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

برای دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی  ابتدا وارد آدرس https://account.tamin.ir/auth/login شوید. و بر روی لینک https://account.tamin.ir/auth/login کلیک کنید.

کد ملی (همان نام کاربری) و رمز عبور خود را وارد کنید. ( در صورت فراموشی رمز عبور رو گذرواژه را فراموش کرده ام بزنید) در صفحه باز شده کد ملی خود را وارد کرده و روش بازنشانی گذر واژه را روی پیامک قرار دهید.

کد تایید جهت تغییر رمز عبور به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.

پس از دریافت کد را در فیلد کد احراز هویت وارد کنید تا به مرحله گذرواژه جدید منتقل شده و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. ( حتما رمز را روی کاغذ یا جای مطمئن ذخیره کنید.

پس از تغییر گذرواژه به صفحه https://account.tamin.ir/auth/login برگردید و کد ملی و رمز عبور جدید خود را وارد کنید. پس از ورود به پنل کاربری خود در منو بالای سایت روی مستمری بگیران —-> فیش حقوقی مستمری بگیران ——–> مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران کلیک کنید.

در صفحه باز شده سال و ماه مد نظر خود را جهت دریافت فیش حقوق بازنشستگی انتخاب کنید و در فیلد نوع پرداخت: پرداخت ماهانه را انتخاب کنید.

 آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر