زمان مطالعه: 2 دقیقه

اجرای رتبه بندی معلمان باید ادامه پیدا کند

احمد محمودزاده گفت: رتبه بندی معلمان موضوع مهمی است که نیاز به ادامه یافتن برای اجرای کامل آن دارد.
20 اردیبهشت 1402
شناسه : 96348
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96348
129+
بالا
احمد محمودزاده گفت: رتبه بندی معلمان موضوع مهمی است که نیاز به ادامه یافتن برای اجرای کامل آن دارد.

حادثه 24 -  احمد محمودزاده گفت: رتبه بندی معلمان موضوع مهمی است که نیاز به ادامه یافتن برای اجرای کامل آن دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در جشن متمرکز هفته بزرگداشت معلم شهر کرج که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، گفت: رتبه بندی معلمان موضوع مهمی است که نیاز به ادامه یافتن برای اجرای کامل آن دارد، زیرا از ۲۳ محور رتبه بندی پنج محور آن در مورد نیروی انسانی و مابقی در راستای کیفیت بخشی آموزش و پرورش است.

او افزود: برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش همه مسئولان باید کار کنند و حضرت آقا در دیدار با معلمان خوب فرمودند که چاره‌ای جز برنامه ریزی برای آموزش و پرورش و جایگاه معلم در سطح جامعه نداریم.

 محمودزاده با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین سخت است، گفت: معلمان در ۴۴ سال گذشته همواره در دوران دفاع مقدس و سایر صحنه‌ها نقش آفرینی و آگاهی بخشی کرده اند.

او افزود: معلمان در ادامه مسیر همراهی می‌کنند، چون معلمان یاری گر انقلاب و نظام خواهند بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی نظام آموزش و پرورش وظیفه بستر سازی برای پیشرفت، عدالت و پایه ریزی برای تمدن نوین اسلامی و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

او افزود: کار معلمی مبارزه با جهل و نادانی است و در این را باید از معلم شهید استاد گرانقدر مرتضی مطهری که تبیین گر بودند الگو بگیریم.

محمودزاده از استاد شهید مطهری به عنوان اندیشمند و فیلسوفی عالی قدر یاد کرد و گفت: اگر انقلاب اسلامی در روح و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) تجلی پیدا کرد، اندیشه مطهری آن را تفسیر و تدوین کرد.

محمود زاده گفت: در طول دوران مبارزه و بعد از آن اندیشه مطهری راهبری فکری و مبارزات را هدایت می‌کرد و آثار ش او را به منبع معرفت برای مؤلفان و مبارزان انقلابی تبدیل کرد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر