زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل مادر و فرزند در فریدونکنار دستگیر شد/ پلیس چطور قاتل را به دام انداخت؟

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف قتل مادر و فرزند و دستگیری قاتل در شهرستان فریدونکنار خبر داد
19 اردیبهشت 1402
شناسه : 96316
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96316
608+
بالا
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف قتل مادر و فرزند و دستگیری قاتل در شهرستان فریدونکنار خبر داد

حادثه 24 -  معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف قتل مادر و فرزند و دستگیری قاتل در شهرستان فریدونکنار خبر داد

سرهنگ سیدجعفر ساداتی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع قتل مادر و فرزندی در شهرستان فریدونکنار و سرقت خودرو و اموال قیمتی از منزل مقتولان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران و شهرستان فریدونکنار در عملیاتی مشترک با ماموران انتظامی شهرستان رامسر خودروی مقتول را توقیف و در بازرسی از داخل خودرو مقادیری طلاجات سرقتی متعلق به مقتول را نیز کشف و راننده را دستگیر کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده اعتراف کرد که خودرو مقتول را در شهرستان بابل از فردی ناشناس سرقت کرده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم در شهرستان گمیشان استان گلستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به قتل مادر و فرزند اعتراف کرد، انگیزه ارتکابی را سرقت دانست و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر