زمان مطالعه: 1 دقیقه

راننده جوان‌ جیرفتی اشک همه را درآورد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از اهداء اعضاء بدن یک راننده جوان جیرفتی به بیماران نیازمندان خبر داد.
18 اردیبهشت 1402
شناسه : 96284
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96284
204+
بالا
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از اهداء اعضاء بدن یک راننده جوان جیرفتی به بیماران نیازمندان خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از اهداء اعضاء بدن یک راننده جوان جیرفتی به بیماران نیازمندان خبر داد.

 مجتبی محمودی ۱۸ اردیبهشت ماه در این رابطه اظهار کرد: طی روزهای گذشته، حادثه تصادف یک دستگاه خودروی کرایه بین شهری سبب شد تا راننده آن به نام (حشمت‌الله قنبرمالکی) دچار مرگ مغزی شود، اعضاء بدن این راننده فقید با ایثار و رضایت خانواده‌اشبه بیماران نیازمند اهدا شد.

وی عنوان کرد: یکی از کلیه‌های این ایثارگر در بیمارستان ابو علی سینای شیراز و کلیه دیگر در بیمارستان شهید صدوقی یزد به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه گذشت و ایثار از بزرگ‌تربن خصایص مردم نجیب و مهربان جنوب کرمان است، افزود: در سال گذشته هم به علت مرگ مغزی یک راننده بین شهری دیگر به نام حمید ظاهرآرا  خانواده این راننده فقید با موافقت خود و اهداء عضو، جان بیماران منتظر پیوند را نجات دادند. 

 محمودی با قدردانی از حرکت شایسته این خانواه‌ها در این شرایط افزود: مجموعه فعالان حوزه حمل و نقل همانگونه که در چرخش چرخ‌های مهم این کشور تاثیر گذار هستند در نجات جان دیگران هم یقینا از قشرهایی هستند که پیشقدم اقدامات خیرخواهانه هستند که باید قدردان این صنف تاثیرگذار در کشور بود.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر