زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف محموله بزرگ شیشه در تریلی /  در بزرگراه آزادگان تهران توقیف شد

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۴۳ کیلوگرم مخدر شیشه از یک تریلی در بزرگراه آزادگان خبر داد.
18 اردیبهشت 1402
شناسه : 96283
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96283
224+
بالا
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۴۳ کیلوگرم مخدر شیشه از یک تریلی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۴۳ کیلوگرم مخدر شیشه از یک تریلی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار با تهیه مواد مخدر از مرزهای جنوبی کشور، قصد انتقال آن به شهر تهران و توزیع آن را دارد که در همین راستا دستگیری متهم در دستورکار قرار گرفت و با تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم با  استفاده از یک دستگاه خودروی تریلی در حال تردد در محورهای مواصلاتی تهران است. 

وی افزود: به دنبال این موضوع بلافاصله روز گذشته تیم‌های عملیات ویژه این پلیس  به محور­های مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام  خودروی مورد نظر را در بزرگراه آزادگان مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

باباپور با اشاره به بازرسی از تریلی گفت: ماموران در بازرسی از تریلی مذکور ۴۳  کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه را که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی گفت:‌متهم پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر