زمان مطالعه: 3 دقیقه

واژگونی پراید در اصفهان 2 کشته برجای گذاشت/ کشف جسد در کانال آب روستای کبوترآباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در اصفهان 2 نفر کشته و یک نفر به شدت مصدوم شد.
18 اردیبهشت 1402
شناسه : 96281
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96281
431+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در اصفهان 2 نفر کشته و یک نفر به شدت مصدوم شد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در اصفهان 2 نفر کشته و یک نفر به شدت مصدوم شد.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعت یک و ۵۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی پراید واقع در خیابان امام خمینی(ره) به آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۱۰ و ۲ همراه با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران گفت: در اثر این حادثه ۲ آقای ۳۶ و ۳۷ ساله در اثر شدت حادثه در دم جان باختند و یک نفر سرنشین آقای دیگر که او نیز به شدت مصدوم شده بود تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

واژگونی خودروی پراید در جاده اصفهان به نایین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر در ساعت ۲۱ و ۹ دقیقه شب گذشته ۱۷ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه واژگونی خودروی پراید واقع در جاده اصفهان به نایین محدوده گورت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۵ پس از حضور به موقع در محل حادثه، اقدامات ایمنی لازم را به انجام رساندند، بیان کرد: خوشبختانه در اثر این حادثه مصدومی گزارش نشد.

رؤیت جسد در کانال آب واقع در روستای کبوترآباد

 کاوه آهنگران عنوان کرد: در حادثه‌ای دیگر در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته رؤیت جسد در کانال آب واقع در روستای کبوترآباد از توابع شرق اصفهان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ غواصی از ایستگاه شماره ۲۳ به محل حادثه اعزام و جسد فرد غرق شده را از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه اعلام زمان دقیق و علت این رخداد به عده عوامل انتظامی است، تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ عنوان وارد آب‌های جاری و روباز نشوند و در زمان رویت حادثه سریعاً با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس گرفته و ضمن اعلام آدرس صحیح هرگز به قصد نجات وارد آب نشوند و فقط به وسیله طناب، چوب بلند، پرتاب تیوپ در آب یا متصل کردن کمربند اقدام به امداد رسانی کنند زیرا خطر خود شما را نیز تهدید می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر