زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عناصر اصلی گروهک معاندین و عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرشان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ باند جرائم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح،مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شد.
18 اردیبهشت 1402
شناسه : 96273
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96273
258+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ باند جرائم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح،مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ باند جرائم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح،مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح رعد با هدف برقراری نظم و آرامش مردم توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری ها در راستای ضربه زدن به کانون جرائم در سیستان و بلوچستان اجرا شد.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۱۱۸ نفر از انواع متهمان در طرح رعد در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این بین ۲۳ باند سازمان یافته جرائم از جمله سارقین مسلح به عنف، موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز متلاشی شد.

وی افزود: همچنین ۲۹ نفر از سارقین به عنف و مسلح طی ۴۸ ساعت گذشته دستگیر شدند که از آنان ۱۲۶ قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: با اقدامات نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون ۵۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در سیستان و بلوچستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت در سیستان و بلوچستان بودند دستگیر شدند افزود: همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر که از عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان در سراوان بودند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه پلیس در طرح رعد ۶۸ میلیارد تومان بوده گفت: این طرح ها به طور مستمر در استان ادامه دارد.

وی همچنین از طرد بیش‌از سه هزار نفر از اتباع بیگانه در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر