زمان مطالعه: 3 دقیقه

ادعای عجیب قاتلی که همیشه در جیبش چاقو بود/ تصور می‌کردم مقتول، زورگیر است

چند بار به دام زورگیران افتاده بودم و برای فرار از دست آنها همیشه با خودم چاقو حمل می‌کردم اما این عادت کار دستم داد و تبدیل به قاتل شدم.» این اعتراف مردی جوان است که در درگیری جان مرد موتورسواری را گرفته است.
18 اردیبهشت 1402
شناسه : 96269
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96269
223+
بالا
چند بار به دام زورگیران افتاده بودم و برای فرار از دست آنها همیشه با خودم چاقو حمل می‌کردم اما این عادت کار دستم داد و تبدیل به قاتل شدم.» این اعتراف مردی جوان است که در درگیری جان مرد موتورسواری را گرفته است.

حادثه 24 -  چند بار به دام زورگیران افتاده بودم و برای فرار از دست آنها همیشه با خودم چاقو حمل می‌کردم اما این عادت کار دستم داد و تبدیل به قاتل شدم.» این اعتراف مردی جوان است که در درگیری جان مرد موتورسواری را گرفته است.

بامداد شنبه به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در یک درگیری به قتل رسیده است. محل حادثه خیابانی در جنوب شرق تهران بود و بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است. اهالی محل او را نمی‌شناختند و مأموران برای کشف جزئیات بیشتر به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداختند. آنطور که تصاویر نشان می‌داد مقتول با یکی از دوستانش سوار بر موتور کنار خیابان توقف کرده بود که همان لحظه جوانی به آنها نزدیک شد و بین آنها درگیری شکل گرفت. در این میان مرد جوان با چاقو ضربه‌ای به مقتول زد و فرار کرد. پس از فرار او دوست مقتول نیز پا به فرار گذاشت. این در حالی بود که چهره ضارب در دوربین‌ها ثبت شده بود و با انجام بررسی‌ها مشخص شد وی سابقه دار است. او مدتی قبل دستگیر شد و درباره انگیزه‌اش از جنایت گفت: من تصور می‌کردم مقتول قصد خفت‌گیری از مرا دارد، ‌به همین دلیل تصمیم گرفتم از خودم دفاع کنم اما مرتکب قتل شدم. متهم ادامه داد: من قناد هستم، کشتی گیرم و مدال قهرمانی دارم. اگرچه 17 یا 18بار دستگیر شده‌ام، اما هر بار به‌خاطر حمل چاقو و درگیری بوده است نه کار خلاف.

وی ادامه داد: تا به حال چندین‌بار به دام زورگیران افتاده‌ام و به همین دلیل چاقو حمل می‌کردم. از وقتی چاقو همراهم بود، چند مرتبه با دزدان مواجه شدم و با تهدید چاقو موفق شدم فراری‌شان دهم.

وی درباره شب حادثه گفت: آن شب به خانه برادرم رفته بودم و بعد از شام، به سمت خانه‌ام برگشتم. در بین راه چشمم افتاد به 2موتور سوار با 4سرنشین. یکی از موتور‌ها در تعقیب موتور دیگر بود و به‌نظر می‌رسید سرنشینان آن زورگیر هستند. همان موقع انگار موتور دوم بنزینش تمام شد و سرنشینان موتور اول موفق به فرار شدند. سرنشینان موتور دوم ایستادند و من هم در حال تماشای آنها بودم. ناگهان چشم در چشم شدیم و آنها به من فحش دادند و من که فکر می‌کردم زورگیر هستند چاقویم را از جیب کتم بیرون آوردم و درحالی‌که با آنها درگیر بودم ناگهان چاقو به یکی از موتورسواران برخورد کرد. او خون‌آلود روی زمین افتاد و من از ترسم فرار کردم و اصلا فکرش را نمی‌کردم که او جانش را از دست بدهد. شاید اگر جوانی که همراه او بود، به جای فرار به مقتول کمک می‌کرد، وی حالا زنده بود.

بنابر این گزارش، متهم پس از اعتراف به قتل بازداشت شد و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر