زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازداشت دندانپزشک قلابی در سیرجان

رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از دستگیری دندانپزشک قلابی و پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
17 اردیبهشت 1402
شناسه : 96252
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96252
265+
بالا
رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از دستگیری دندانپزشک قلابی و پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از دستگیری دندانپزشک قلابی و پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

 دکتر سید علی رضوی نسب روز یکشنبه گفت: با توجه به بازرسی های کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی با همکاری نماینده قضایی و تعزیرات حکومتی، مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی که بدون مجوز فعالیت می کرد شناسایی و دندانپزشک قلابی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

وی ادامه داد: کارشناسان دانشکده با نهایت دقت و تلاش نسبت به ارزیابی و فعالیت مراکز درمانی در شهرستان مبادرت دارند و با متخلفان برخورد می کنند.

رضوی نسب تاکید کرد: این دانشگاه به عنوان متولی سلامت در شهرستان در همه زمینه ها نظارت دارد و اجازه نمی دهد افراد سودجو و متخلف در امور پزشکی و درمانی دخالت کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان به همشهریان توصیه کرد در انتخاب پزشک دقت لازم را داشته باشند و به مراکز مورد تایید دانشکده علوم پزشکی مراجعه کنند.

به گفته وی شهروندان در صورت مشاهده واحدهای غیرمجاز و متخلف مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا از طریق شماره ۰۳۴۴۱۵۲۴۴۵۱ داخلی۳۱۲ اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان اطلاع رسانی کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر