زمان مطالعه: 2 دقیقه

سگ وحشی به 3 کودک و یک زن در بیرجند حمله کرد

فرماندار بیرجند گفت: سه کودک و یک زن در این شهرستان مورد حمله سگ قرار گرفتند و اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام شده است.
17 اردیبهشت 1402
شناسه : 96246
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96246
402+
بالا
فرماندار بیرجند گفت: سه کودک و یک زن در این شهرستان مورد حمله سگ قرار گرفتند و اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام شده است.

حادثه 24 -  فرماندار بیرجند گفت: سه کودک و یک زن در این شهرستان مورد حمله سگ قرار گرفتند و اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام شده است.

 علی فاضلی‌فرد روز یکشنبه افزود: حدود ساعت هفت صبح امروز در روستای حسین‌آباد سادات از توابع شهرستان بیرجند سه کودک مورد حمله یک قلاده سگ ولگرد قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: در این حادثه یک دختر ۶ ساله از ناحیه صورت و دست، پسر چهار ساله از ناحیه دست و سر همچنین پسر ۱۱ ساله از ناحیه پا دچار گازگرفتگی توسط سگ شدند.

فرماندار بیرجند گفت: این مصدومان بلافاصله با اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند که کارهای درمانی و واکسیناسیون آنان به موقع انجام شد و ادامه درمان هم در حال پیگیری و انجام است.

وی ادامه داد: حال عمومی این کودکان خوب گزارش شده است.

فاضلی‌فرد گفت: این قلاده سگ در ادامه مسیر خود به سمت روستای شمس‌آباد، ۲ قلاده سگ دیگر را مورد حمله قرار می‌دهد.

وی افزود: همچنین در روستای شمس‌آباد یک خانم ۵۵ ساله از ناحیه دست دچار گازگرفتگی می‌شود که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و کار درمانی این مصدوم هم در حال انجام است و حال عمومی اش خوب گزارش شده است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: این قلاده سگ بلافاصله توسط تیم دامپزشکی جمع‌آوری و معدوم شد، نمونه‌برداری و آزمایش برای احتمال مبتلا بودن به بیماری هاری هم انجام شده است.

وی گفت: همچنین بقایای غذاهایی که مورد استفاده سگ‌های ولگرد در حاشیه روستاهای مذکور قرار می‌گرفت، جمع‌آوری شد.

وجود سگ‌های ولگرد یکی از معضلات مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی است و دی سال ۱۴۰۰ نیز حمله سگ‌های ولگرد جان یک کودک پنچ ساله در امیرآباد بیرجند را گرفت.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر