زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ همزمان زوج جوان در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از حادثه مشکوک به گازگرفتگی با منوکسید کربن که منجر به فوت زوجی جوان در آپارتمانی مسکونیشان شد خبر داد.
16 اردیبهشت 1402
شناسه : 96223
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96223
538+
بالا
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از حادثه مشکوک به گازگرفتگی با منوکسید کربن که منجر به فوت زوجی جوان در آپارتمانی مسکونیشان شد خبر داد.

حادثه 24 -  معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از حادثه مشکوک به گازگرفتگی با منوکسید کربن که منجر به فوت زوجی جوان در آپارتمانی مسکونیشان شد خبر داد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی در مشهدمقدس، اظهار داشت: ظهر امروز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه در پی اعلام حادثه مشکوک به گازگرفتگی زن و شوهری در منزل مسکونیشان در بولوار امامت به سامانه 125، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 33 را به محل اعلامی در خیابان امامت 30 اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند که حادثه داخل یک واحد مسکونی در آپارتمانی دو طبقه رخ داده و این 2 نفر که بین 39 تا 41 سال سن داشتند در قسمت پذیرایی این منزل در خواب دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده‌اند.

آتشپاد دوم رضایی افزود: آتش‌نشانان پس از انجام بررسی‌های اولیه محیط داخلی و پشت بام این منزل، یکی از عوامل دخیل در فوت این 2 نفر را گاز گرفتگی با منوکسید کربن از طریق پکیچ منزل احتمال داده و علت دقیق فوت این زوج را به نظریه کارشناسی پزشکی قانونی منوط دانستند.

وی خاطرنشان کرد: اجساد این 2 نفر با هماهنگی عوامل انتظامی و با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر