زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم ربایان در زاهدان/ گروگانگیران آرمان را از مقابل منزل پدرش ربودند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری سه گروگان گیر خبر داد.
15 اردیبهشت 1402
شناسه : 96193
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96193
260+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری سه گروگان گیر خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری سه گروگان گیر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  گفت: در ساعت ۱۷:۲۴ بعدازظهر بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته در پی ربایش نوجوانی ۱۲ ساله از جلوی منزل پدری در شهر زاهدان بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای نوجوانی ۱۲ ساله به نام آرمان را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های بدست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت متهمان را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: پس از کار تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام مخفیگاه گروگان گیران شناسایی و تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس مکان در موقعیت مناسب در روز گذشته موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه نوجوان ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد و در این عملیات عامل اصلی و ۲ نفر همدست وی را دستگیر کنند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: متهم در همان بازجوئی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و به آدم ربایی با همدستی ۲ نفر دیگر از بستگانش اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات مالی قبلی عنوان کرد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر