زمان مطالعه: 5 دقیقه

کری خوانی فنونی‌زاده برای استقلالی ها: دربی را باختند، دارند شلوغش می کنند

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت قرمزها می‌گوید اگر در فینال جام حذفی به استقلال بخورند، باز هم این تیم را شکست می‌دهند.
15 اردیبهشت 1402
شناسه : 96190
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96190
223+
بالا
مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت قرمزها می‌گوید اگر در فینال جام حذفی به استقلال بخورند، باز هم این تیم را شکست می‌دهند.

حادثه 24 -  مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت قرمزها می‌گوید اگر در فینال جام حذفی به استقلال بخورند، باز هم این تیم را شکست می‌دهند.

حواشی زیاد بازی پرسپولیس و پیکان و شرایط حساس این روزهای سرخ پوشان باعث شد تا به سراغ مرتضی فنونی زاده پیشکسوت قدیمی‌باشگاه پرسپولیس برویم. مدافع دهه ۶۰ این باشگاه در مورد حواشی به وجود آمده برای برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان گفت: میزبانی حق پیکان است ولی به شرطی که شرایط برگزاری بازی را داشته باشند. حق هواداران است که بازی را از نزدیک ببینند. اگر تیمی‌شرایط میزبانی از بازی‌ها و هواداران را ندارد، چرا اجازه برگزاری بازی را می‌دهند.

حالا این وسط من نمی‌دانم به استقلالی‌ها چه ربطی دارد که هر روز مصاحبه می‌کنند. آن‌ها قهرمانی را از دست دادند، دربی را باختند، حالا می‌خواهند با شلوغ کاری جو را بر علیه پرسپولیس کنند. من نمی‌دانم به آن‌ها چه ربطی دارد که علیه پرسپولیس حرف می‌زنند. ما هر کجا با پیکان بازی می‌کنیم، به خودمان و سازمان لیگ مربوط است. آن‌ها تشخیص دادند بازی در آزادی باشد، همه هم باید اطاعت کنند. این وسط استقلالی‌ها کاسه داغ تر از آش شدند. آن‌ها فکر نمی‌کردند دربی را ببازند، به همین خاطر تحمل شکست در دربی و دور شدن از قهرمانی برایشان سخت است.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم هم گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است ولی خیلی باید حواسش جمع باشد. نباید هیچ تیمی‌را دست کم بگیرد و با تمام قدرت این ۳ بازی را انجام دهد.

من از هفته‌ها قبل گفتم که همه بازی‌ها برای پرسپولیس مثل فینال است و اصلا نباید کاری به نتایج سایر تیم‌ها داشته باشند. پرسپولیس در بازی‌های اخیر عالی نتیجه گرفته و لیاقت قهرمانی را هم دارد. گل محمدی بزرگترین اشتباه زندگی اش را با نیمکت نشین کردن سروش رفیعی و بازی دادن به امیری در پست مدافع چپ انجام داد. در هفته‌های اخیر با اضافه شدن سروش به ترکیب و تغییر پست امیری دیدیم که بازی پرسپولیس از این رو به آن رو شد.

فنونی زاده در خصوص رفتن وحید قلیچ همبازی قدیمی‌اش به تمرین استقلال گفت: من بیشتر از ۴۰ سال است که وحید را می‌شناسم. او همه چیزش را برای پرسپولیس داد. در دربی‌های زیادی بازی کرد و حتی اگر در دربی جام حذفی نبود، ما نمی‌توانستیم استقلال را ببریم. او در آن بازی ۳ پنالتی حریف را گرفت و هواداران نسل جدید شاید این چیزها را ندانند. با این حال کارش اصلا درست نبود و من به هیچ عنوان رفتن او به تمرین تیم رقیب را تایید نمی‌کنم.

می‌دانم که او را به تمرین پرسپولیس راه ندادند و حتی بلیط می‌خواست، باز هم به او ندادند.با او بد کردند ولی تحت هیچ شرایطی کارش درست نبود و نباید به تمرین تیم رقیب می‌رفت. من از درویش می‌خواهم کسانی را جلوی درب ورزشگاه آزادی با کاظمی‌بگذارد که قدیمی‌ها را بشناسند و خدایی نکرده بی احترامی‌شکل نگیرد.در پایان هم یک درخواست از افشین پیروانی، یحیی گل محمدی و رضا درویش دارم.

می‌خواهم برای بازی با گل گهر که آخرین بازی ما در تهران است، تعدادی از پیشکسوتان را به ورزشگاه دعوت کنند تا هم روحیه ای برای بچه‌های تیم شود و هم کدورت‌ها از بین برود. من خودم وحید را می‌آورم و باشگاه هم ناصر محمد خانی را دعوت کند تا به کدورت‌ها پایان دهیم.   

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر