زمان مطالعه: 2 دقیقه

حسین غول شرور شرق تهران چرا قصاص شد؟

حسین، به‌دلیل هیکل درشت و وزن سنگینش به غول معروف شده بود. این مرد از اراذل سطح یک و شروری سابقه‌دار بود و در یکی از پرونده‌هایش مأمور کلانتری را زخمی کرده بود.
14 اردیبهشت 1402
شناسه : 96164
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96164
488+
بالا
حسین، به‌دلیل هیکل درشت و وزن سنگینش به غول معروف شده بود. این مرد از اراذل سطح یک و شروری سابقه‌دار بود و در یکی از پرونده‌هایش مأمور کلانتری را زخمی کرده بود.

حادثه 24 -  حسین، به‌دلیل هیکل درشت و وزن سنگینش به غول معروف شده بود. این مرد از اراذل سطح یک و شروری سابقه‌دار بود و در یکی از پرونده‌هایش مأمور کلانتری را زخمی کرده بود.

او بعدازظهر سوم خرداد سال98 در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرزهای غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند اما دستگیر شد. او اعتراف کرد: چند وقت قبل دوستم امین پیش من آمد و مدعی شد که با یکی از بچه‌های محله‌شان درگیر شده است. می‌گفت که درگیری بر سر یک نفر دیگر بوده است. نمی‌دانم راست می‌گفت یا نه، اما من واسطه شدم که آشتی کنند. وقتی برای آشتی نزد مقتول رفتیم، او حرفم را زمین انداخت. حتی یک روز با امین در قهوه‌خانه بودیم که مقتول به آنجا آمد و با هم درگیر شدند. پس از آن امین یک اسلحه به من داد و گفت پیش خودت نگه دار. اما مدام در گوشم می‌خواند که برو حال مقتول را بگیر‌. تا اینکه روز حادثه مقتول را در خیابان دیدم و با او چشم تو چشم شدیم و جرو‌بحثمان شد. سپس به خانه برگشتم و اسلحه را برداشتم.

وی گفت: به مقابل مغازه گوشت و مرغ‌فروشی مقتول رفتم و در درگیری ناخواسته چند گلوله شلیک کردم. پس از اعترافات غول قاتل، وی به قصاص محکوم شد و این حکم به تأیید قضات دیوان‌عالی کشور رسید. حسین غول سحرگاه دیروز به سالن اجرای حکم زندان رجایی شهر منتقل شد و او نیز مانند همه محکومان برای زنده ماندنش تلاش کرد اما اولیای دم درخواست او را نپذیرفتند و شرور شرق تهران به دار مجازات آویخته شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر