زمان مطالعه: 1 دقیقه

چشم در چشم شدن انگیزه قتل جوان 20 ساله در محمدشهر کرج

شخصی که به دلیل چشم در چشم شدن با یک جوان ۲۰ ساله در محمدشهر کرج اقدام به قتل او کرده و به یکی از استان‌های شمال غرب کشور متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیر شد.
13 اردیبهشت 1402
شناسه : 96127
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96127
682+
بالا
شخصی که به دلیل چشم در چشم شدن با یک جوان ۲۰ ساله در محمدشهر کرج اقدام به قتل او کرده و به یکی از استان‌های شمال غرب کشور متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  شخصی که به دلیل چشم در چشم شدن با یک جوان ۲۰ ساله در محمدشهر کرج اقدام به قتل او کرده و به یکی از استان‌های شمال غرب کشور متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حکمت اله شجاعی سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل از طریق وارد آوردن ضربات چاقو به یک جوان ۲۰ ساله در محمدشهر کرج،  بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که دو جوان به دلیل چشم در چشم شدن با یکدیگر با هم درگیر شده‌اند که در این درگیری یکی از آنها با وارد آوردن ضربه چاقو دیگری را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه قاتل در یکی از استان‌های شمال غرب کشور در یک روستای دور افتاده، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام قتل به دلیل چشم در چشم شدن با مقتول اعتراف کرد.

سرهنگ شجاعی در پایان خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: برخی از جرائم و جنایات که به خاطر مسائل پیش پا افتاده اتفاق می افتد امکان دارد مسیر غیر قابل برگشتی را در زندگی یک جوان رقم بزند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر