زمان مطالعه: 4 دقیقه

حسین غول و قاتل وحید مرادی پای چوبه دار

قاتل وحید مرادی، شرور مطرح کشور و «حسین غول»، شرور معروف شرق تهران به همراه 2محکوم به قصاص دیگر، سحرگاه امروز پای چوبه دار می‌روند.
13 اردیبهشت 1402
شناسه : 96124
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96124
777+
بالا
قاتل وحید مرادی، شرور مطرح کشور و «حسین غول»، شرور معروف شرق تهران به همراه 2محکوم به قصاص دیگر، سحرگاه امروز پای چوبه دار می‌روند.

حادثه 24 -  قاتل وحید مرادی، شرور مطرح کشور و «حسین غول»، شرور معروف شرق تهران به همراه 2محکوم به قصاص دیگر، سحرگاه امروز پای چوبه دار می‌روند.

نخستین فردی که قرار است پای چوبه دار برود، مردی به نام سعید است. او  به اتهام قتل  وحید مرادی، شرور معروف کشور که لقب عقاب ایران را روی خودش گذاشته بود به قصاص محکوم شده است.  سعید یازدهم تیرماه سال 97 در زندان دست به جنایت زد. آن روز در جریان درگیری بین 2 گروه از زندانیان در یکی از بندهای زندان رجایی‌شهر، یکی از زندانیان به نام وحید مرادی به قتل رسید. وحید از چندی قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش در منطقه ولنجک دستگیر و در زندان رجایی‌شهر به سر می‌برد. به‌دنبال قتل این شرور معروف  و انجام تحقیقات معلوم شد که یکی از زندانیان به نام سعید، عامل اصلی قتل است. او مردی بود که از 2سال پیش از این حادثه به اتهام قتل مردی با شلیک اسلحه شکاری در منطقه بی‌سیم به زندان افتاده بود و حالا با قتل وحید مرادی دومین جنایت در پرونده‌اش را به ثبت رسانده بود. سعید به اتهام 2فقره قتلی که مرتکب شده بود به قصاص محکوم شده اما چندی قبل توانسته بود رضایت اولیای دم قتل اول را جلب کند. با این حال پدر وحید مرادی حاضر به گذشت نشد و او  سحرگاه امروز پای چوبه دار می‌رود.

دومین فردی که قرار است امروز پای چوبه دار برود، حسین نام دارد و به غول معروف است.  وی به‌دلیل هیکل درشت و وزن سنگینش به غول معروف شده  و از سال‌ها قبل دارای سوابق زیادی بوده و از اراذل و اوباش سابقه‌دار و سطح‌یک محدوده شرق تهران به شمار می‌رفت. حسین بعدازظهر سوم خرداد سال98در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. هرچند وی پس از جنایت خودش را به مرز رسانده بود تا فرار کند، اما پلیس موفق شد او را پیش از خروج از کشور دستگیر کند. وی در بازجویی‌ها به شلیک مرگبار و قتل اعتراف کرد و گفت با مقتول دچار اختلاف شده بود، اما به‌خاطر رفاقت دست به جنایت زد. وی می‌گفت که مقتول با دوستش دچار اختلاف شده بود و او تلاش کرد تا آشتی‌شان بدهد، اما همین موجب شد تا مقتول با او دچار مشکل شود و با هم درگیری داشتند تا اینکه دست به جنایت زد. حکم قصاص غول قاتل قطعی شده و به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شده است. نام وی در لیست اعدامی‌های روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه قرار گرفته و وی امروز پای چوبه دار می‌رود. سومین محکوم در سال 89 در جنوب تهران مردی جوان را به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که دعوای قاتل و مقتول بر سر یک انگشتر و فروش آن بوده است. عامل جنایت در درگیری جان مقتول را گرفت و پس از دستگیری و محاکمه در دادگاه به قصاص محکوم شد. با قطعی شدن رأی این مجرم، نام وی نیز در فهرست اعدامی‌ها قرار گرفته و او امروز پای چوبه دار می‌رود.

اما چهارمین مردی که امروز پای چوبه دار می‌رود مردی است که همسر، فرزند و پدر همسرش را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. حکم قصاص وی قطعی و قابل اجرا شده تا مرد اعدامی سرنوشتش امروز پای چوبه دار مشخص شود.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر