زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی در عنبرآباد یک شهروند را راهی بیمارستان کرد

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
12 اردیبهشت 1402
شناسه : 96114
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96114
210+
بالا
فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در سطح شهرستان عنبرآباد، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی این فرد را شناسایی و وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از جمله جرایم این متهم می توان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، ایجاد وحشت برای شهروندان و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد.

فرمانده انتظامی عنبرآباد در ادامه ضمن قدردانی از دستگاه قضایی شهرستان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی هرگز به مخلان نظم و امنیت اجازه عرض اندام نمی دهد و با کسانی که بخواهند به هر نوع آسایش مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع خواهند داشت.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر