زمان مطالعه: 3 دقیقه

اتفاق عجیب در استقلال/ حمله اقوام بازیکن به مربی برای بودن در ترکیب

تیم فوتبال استقلال ملاثانی اخیرا با حواشی عجیبی مواجه شده است.
12 اردیبهشت 1402
شناسه : 96105
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96105
162+
بالا
تیم فوتبال استقلال ملاثانی اخیرا با حواشی عجیبی مواجه شده است.

حادثه 24 -  تیم فوتبال استقلال ملاثانی اخیرا با حواشی عجیبی مواجه شده است.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی که فصل پر حاشیه‌ای را دنبال می‌کند، جدا از مشکلات مالی که از ابتدای فصل بارها باعث اعتصاب بازیکنان و جدایی بیش از ۱۱ بازیکن در نیم فصل از این تیم شد، اخیر اتفاقاتی را تجربه می کند که در این تیم در حال تکرار است؛ درگیری اقوام برخی از بازیکنان با کادرفنی برای قرار گرفتن در ترکیب!

همین چند وقت پیش بود که بعد از برد دراماتیک استقلال ملاثانی برابر خیبر خرم آباد که از مدعیان صعود به لیگ برتر بود، برخی افراد نامشخص مدعی این بودند که باید بازیکن مدنظر آن ها در ترکیب باشد، بازیکنی که به تشخیص سرمربی از نظر فنی جایی در ترکیب نداشت و همین تصمیم فریسات نیز باعث می شود که آن افراد بعد از بازی وارد رختکن و به کادرفنی حمله ور شوند تا شیرینی آن برد به تلخی تبدیل شود. ماجرای و درگیری که در روزهای بعد هم ادامه پیدا می کند.

در حالی که خیلی از این ماجرای عجیب و غیرفوتبالی در استقلال ملاثانی نمی گذرد، بعد از بازی این تیم در جام حذفی برابر هوادار نیز اتفاق مشابهی تکرار می شود؛ سرمربی در حین بازی تصمیم می گیرد یکی از بازیکن خود را به دلیل عملکرد ضعیف و تاثیر او در عقب افتادن تیم از حریف، تعویض کند تا ورق بازی برگردد. در حالی که بازیکن تعویضی در کنار زمین اقدام به گرم کردن می کند گویا ایجاد درگیری از سوی برخی افراد وابسته به بازیکن درون زمین باعث می شود، سرمربی در آن لحظه تعویض خود را متوقف کند و کار تعویض به بین دو نیمه کشیده شود.

اما در بین دو نیمه شدت درگیری بالا می گیرد و برخی دوستان بازیکنی که در زمین بازی بودند به سرمربی حمله‌ور می شوند تا این بازیکن تعویض نشود و درگیری به رختکن هم کشیده می شود. در نهایت هم سرمربی برای حفظ آرامش تیم و جا نماندن از قافله حذفی از تصمیم خود برای تعویض صرف نظر می کند.

بازیکن در زمین می ماند و ملاثانی در نیمه دوم گل خورده را جبران می کند اما به عقیده سرمربی تکرار اشتباه از سوی همان بازیکن، باعث دریافت گل دوم و نرسیدن ملاثانی به نیمه نهایی جام حذفی می شود. البته این شکست پایان روز بد فریسات و شاگردانش نبود. در رختکن درگیری ها ادامه پیدا می کند و شرایط روحی او به صورتی بود که حتی در نشست خبری بعد از بازی حضور پیدا نکرد و بعد از آن نیز مدیر رسانه تیم با ارسال پیامی به رسانه ها ضمن اشاره به مشکل درون تیمی، از عدم حضور فریسات در کنفرانس مطبوعاتی عذرخواهی کرد.

فریسات هم بعد از همین اتفاقات تصمیم به استعفا می گیرد تا بیش از این به اعتبار فوتبالی اش لطمه وارد نشود. هرچند شب گذشته طی جلسه با برخی از عوامل باشگاه تصمیم او تغییر می کند و فعلا با ملاثانی می ماند.

تمام این حواشی تلخ، اوج نابه سامانی را در یک تیم لیگ یکی نشان می دهد؛ تیمی که بر خلاف نتایج خوب و برنده بودن در بازی های بزرگ، ساختار مشخص و حرفه ای ندارد و بی اخلاقی ها در این تیم نمود بیشتری از موفقیت های این تیم دارد. موضوعی که مسئولان ورزش خوزستان باید فکری به حال آن کنند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر