زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل پایان درگیری در مشهد/ جسد مرد 36 ساله در باغچه یک خانه کشف شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۶ ساله که در پنجم اردیبهشت ماه به طرز مشکوکی مفقود شده بود جسدش در جریان یک نزاع دسته جمعی در باغچه یک منزل کشف شد.
11 اردیبهشت 1402
شناسه : 96076
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96076
2732+
بالا
فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۶ ساله که در پنجم اردیبهشت ماه به طرز مشکوکی مفقود شده بود جسدش در جریان یک نزاع دسته جمعی در باغچه یک منزل کشف شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۶ ساله که در پنجم اردیبهشت ماه به طرز مشکوکی مفقود شده بود جسدش در جریان یک نزاع دسته جمعی در باغچه یک منزل کشف شد.

سرهنگ احمد نگهبان در مشهدمقدس اظهارداشت: ساعت 22:25 دقیقه شب گذشته گزارشی مبنی بر نزاع دسته جمعی در محدوده کوی کارگران به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری مصلی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود:با حضور عوامل انتظامی در محل یکی از طرفین نزاع مدعی شدند که پسر 36 ساله آنها به نام محمود از مدت‌ها قبل با اعضای این خانواده اختلاف داشته و پس از مفقودی مشکوک فرزندشان در پنجم اردیبهشت ماه، موتورسیکلت وی را در حیاط منزل طرف مقابل نزاع مشاهده کردند.

نگهبان افزود: در ادامه ماجرا با ورود به منزل مورد اشاره، جسد فرد مفقود شده که داخل باغچه دفن شده بود کشف و در این رابطه دو متهم به قتل که پدر و پسر هستند بلافاصله دستگیر شدن.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با دستور مقام محترم قضائی جسد جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر